TV javítás

Televíziók javítása 30 év tapasztalattal

Az általunk elvégzett javításokra 6 hónap garanciát adunk

Javítás ügymenete

Garanciális készülékek esetén

Amennyiben elromlott készüléke még gyártói garanciával rendelkezik, kérjük azt a gyártó oldalán jelentse be az alábbi linkek segitségével:

Garancián túli készülékek esetén

Garanciával nem rendelkező készüléket itt tudja bejelenteni

Tippek a minél pontosabb hibaleíráshoz:

  • Külső megjelenés: berepedt kijelző, meglazult borítás, furcsa szimbólumok a
    kijelzőn, szokatlan képek vagy villanások, furcsa színek, váratlan rés a hátoldal és
    az oldalsó panel között, stb.
  • Hang: Statikus zaj, alacsony minőségű hangzás, „nyöszörgő” zaj, szokatlan zúgás
  • Ne felejtsen el további részleteket megadni, melyek szintén fontosak lehetnek:
    • Próbálkoztam a hibaelhárítással
    • Csak bizonyos esetben fordul elő, de rendszeresen megtörténik
      (visszatérő probléma)
    •  Stb.
 

Készüléke bejelentésétől számított 1 napon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy annak beszállításáról vagy helyszínen történő megjavításáról egyeztessünk Önnel. Ennek során árajánlatot adunk, melynek díja a javítás  elfogadása esetén a végösszegből levonásra kerül. Különböző típusú készülékek javítási költségeiröl itt tájékozódhat.

Javítás állapotának nyomonkövetése

Készülékének javítási állapotát a tőlünk kapott munkalapszámon követheti nyomon:

A javítás befejezéséről SMS-ben/telefonon/e-mail-ben értesítjük Önt.

GY.I.K

Gyakran ismételt kérdések