Az általunk elvégzett javításokra 6 hónap garanciát adunk
Javítás ügymenete
Garanciális készülékek esetén
Amennyiben elromlott készüléke még gyártói garanciával rendelkezik, kérjük azt a gyártó oldalán jelentse be az alábbi linkek segitségével:
Garancián túli készülékek esetén
Garanciával nem rendelkező készüléket itt tudja bejelenteni
Tippek a minél pontosabb hibaleíráshoz:
Külső megjelenés: berepedt kijelző, meglazult borítás, furcsa szimbólumok a kijelzőn, szokatlan képek vagy villanások, furcsa színek, váratlan rés a hátoldal és az oldalsó panel között, stb.
Hang: Statikus zaj, alacsony minőségű hangzás, „nyöszörgő” zaj, szokatlan zúgás
Ne felejtsen el további részleteket megadni, melyek szintén fontosak lehetnek:
Próbálkoztam a hibaelhárítással
Csak bizonyos esetben fordul elő, de rendszeresen megtörténik (visszatérő probléma)
Stb.
Készüléke bejelentésétől számított 1 napon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy annak beszállításáról vagy helyszínen történő megjavításáról egyeztessünk Önnel. Ennek során árajánlatot adunk, melynek díja a javítás elfogadása esetén a végösszegből levonásra kerül. Különböző típusú készülékek javítási költségeiröl itt tájékozódhat.
Javítás állapotának nyomonkövetése
Készülékének javítási állapotát a tőlünk kapott munkalapszámon követheti nyomon:
A javítás befejezéséről SMS-ben/telefonon/e-mail-ben értesítjük Önt.
GY.I.K
Gyakran ismételt kérdések
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom